logo

سؤالات کلی

تعرفه

کار با سامانه

پیامک اطلاع‌رسانی چیست؟
پیامک اطلاع‌رسانی به صورت هدفمند ارسال می‌گردد و دریافت‌کننده پیامک، ارسال کننده آن را می‌شناسد و تمایل به دریافت پیامک‌های ارسالی او دارد. بنابراین حتی در صورت مسدود کردن دریافت پیامک‌های تبلیغاتی، پیامک‌های اطلاع‌رسانی را دریافت می‌کند.
پیامک تبلیغاتی چیست؟
پیامک تبلیغاتی آن دست پیامک هایی هستند که به منظور تبلیغات کسب و کار و تجارت در قالب پیامک انبوه ارسال می شوند.
تفاوت پیامک اطلاع‌رسانی و پیامک تبلیغاتی در چیست؟
در پیامک‌های تبلیغاتی، کالا و یا خدماتی به گیرنده معرفی می‌گردد؛ اما در پیامک‌های اطلاع‌رسانی، گیرنده پیامک فرستنده آن را می‌شناسد و در مورد موضوعی که گیرنده از قبل با آن در ارتباط بوده به او اطلاع‌رسانی می‌شود. هم‌چنین در صورتی که گیرنده، دریافت پیامک‌های تبلیغاتی را روی شماره خود بسته باشد، پیامک‌های تبلیغاتی را دریافت نمی‌کند اما پیامک‌های اطلاع‌رسانی در هر صورت ارسال می‌شوند. به عنوان مثال اگر یک دفتر بیمه بخواهد از طریق ارسال پیامک، خدمات خود را به کسانی که مشتری او نیستند معرفی کند، این پیامک جنبه تبلیغاتی خواهد داشت. اما اگر همین دفتر بیمه بخواهد به مشتریان فعلی خود زمان سررسید بیمه‌شان را اطلاع دهد، این پیامک جنبه اطلاع‌رسانی دارد.
آیا با استفاده از سامانه پوپک می‌توانم پیامک تبلیغاتی هم ارسال کنم؟
خیر، سامانه پوپک فقط برای ارسال پیامک‌های اطلاع‌رسانی است.
هزینه‌های من در پوپک چگونه است؟
قصد ما در پوپک شفافیت کامل است. هزینه شما شامل دو بخش می‌شود. بخش اول هزینه اشتراک خواهد بود که بر اساس مدت زمان مورد نظر شما (بر حسب ماه) محاسبه می‌گردد. جهت اطلاع از هزینه بسته‌ها اینجا کلیک کنید.
بخش دوم هزینه نیز مربوط به هزینه ارسال پیامک‌هاست که 19/96 تومان به ازای هر پیامک خواهد بود. در زمان ثبت‌نام تعداد 25 پیامک رایگان برای آزمایش سامانه در اختیار شما قرار می‌گیرد. همچنین روی هر یک از بسته‌های اشتراکی تعدادی پیامک رایگان قرار دارد. پس از ثبت‌نام، در صورت تمایل به افزایش اعتبار حساب خود می‌توانید هر مبلغی که بخواهید حساب خود را شارژ کنید. البته حداقل مبلغ 5،000 تومان است.
چگونه می‌توانم اعتبار حساب خود را افزایش دهم؟
در حساب کاربری خود، از طریق گزینه امور مالی می‌توانید به دو روش استفاده از درگاه بانکی و روش کارت به کارت اعتبار حساب خود را افزایش دهید.
اگر بعد از اتمام مدت زمان بسته خود نخواهم بسته دیگری خریداری کنم، اعتبار مانده در حساب من چه می‌شود؟
کافیست از طریق بخش پشتیبانی درخواست بستن حساب کاربری خود را بدهید و یک شماره شبای بانکی به نام خود اعلام کنید تا مانده اعتبار شما به حساب شما واریز شود.
آیا می‌توانم چندین بسته خریداری کنم؟
بله، شما می‌توانید چندین بسته خریداری کنید اما تا زمانی که مدت زمان بسته فعلی شما تمام نشده بسته بعدی فعال نمی‌گردد و در حالت رزرو باقی می‌ماند. به محض پایان بسته فعلی شما، بسته بعدی فعال می‌گردد.
آیا می‌توانم در صورت انصراف، هزینه بسته‌های رزرو خود را پس بگیرم؟
بله، کافیست از طریق بخش پشتیبانی درخواست خود را مطرح کنید و یک شماره شبای بانکی به نام خود اعلام کنید تا مانده اعتبار شما به حسابتان واریز شود.
برای استفاده از پوپک باید چه کاری انجام بدهم؟
برای شروع کافی است در سامانه پوپک عضو شوید. برای عضویت در پوپک باید شماره همراه و رمز عبورتان را در صفحه ثبت‌نام ثبت کنید. در حالت پیش‌فرض شما تعداد 25 پیامک با اعتبار رایگان جهت آزمایش سامانه دریافت خواهید کرد و هر زمان که بخواهید می‌توانید عضویت خود را ارتقا بدهید.
آیا امکان داشتن چندین حساب کاربری در پوپک وجود دارد؟
در سامانه پوپک با هر شماره همراه می‌توانید فقط یک حساب کاربری داشته باشید.
آیا آزمایش سامانه پوپک امکان‌پذیر است؟
به محض ثبت‌نام تعداد 25 پیامک با اعتبار رایگان دریافت خواهید کرد که می‌توانید پیامک‌های مورد نظر خود را تنظیم و ارسال کنید. پس از پایان این اعتبار اولیه، شما می‌توانید بسته مورد نیاز خود را خریداری کرده و از سامانه استفاده کنید.
احراز هویت من در پوپک چگونه انجام می‌شود؟
بعد از ورود به سامانه لازم است تا از طریق بخش حساب کاربری تصویر کارت ملی جدید خود را بارگزاری کرده و مشخصات خود شامل نام و نام خانوادگی، کد ملی و آدرس را وارد کنید. ما در سریع‌ترین زمان ممکن اطلاعات شما را بررسی کرده و نتیجه را در صفحه حساب کاربری اعلام می‌کنیم.
سامانه پوپک چگونه کار می‌کند؟
تفاوت ارسال با الگو و بدون الگو چیست؟
چطور می‌توانم با تیم پشتیبانی تماس بگیرم؟
برای ارتباط با تیم پشتیبانی پوپک می‌توانید از طریق صفحه تماس با ما پیام بفرستید و یا از داخل حساب کاربری خود تیکت ثبت کنید و یا بین ساعات 9 تا 18 با شماره 09177990721 تماس بگیرید.